آثار

موضوعات مختلف دینی به ویژه اعتبارسنجی احادیث و گزارش‌های تاریخی

آثار

موضوعات مختلف دینی به ویژه اعتبارسنجی احادیث و گزارش‌های تاریخی

آثار


بایگانی
آخرین نظرات

 

محمد محسن طهرانی در سخنرانی مورخ 28 ذی الحجة 1432 در جلسه بیست و هشتم مبانی سیر و سلوک که در قم برای مخدّرات (=بانوان) برگزار شده است، ادّعا می‌کند کتاب‌های پدرش مقدّمه ظهور حضرت مهدی (عج) است و با احاطه بر احوال همه انسان‌ها نوشته شده است! [البته با این حساب معلوم نیست چرا این کتاب‌ها فقط به زبان فارسی و عربی است!] 

 

متن سخنرانی او چنین است:

"ایشان می‌فرمودند –مرحوم آقا-: «من این کتاب‌ها و این مطالب را برای فلان زن نصرانی و مسیحی در آن طرف دنیا گفتم و می‌نویسم»... یک خرده اگر آن موقع ما قابلیّت داشتیم اگر و استعدادش را داشتیم شاید پرده را هم بر می‌داشتند می‌گفتند: نگاه کن این را برای آن دارم می‌گویم... برای آن، برای آن،نگاه کن تو دنیا این تو ایتالیا، آن تو فرانسه ، آن تو آمریکا، این تو انگلیس، این تو... برای این‌ها، این‌ها، این‌ها، این‌ها، این‌ها، این‌ها.... اووووه، چه خبر است! آخرش گفتند: «یک کلام بهت بگویم: این کتاب‌های من مقدّمه‌ی ظهور است.» تمام شد. «این کتاب‌های من مقدمه‌ی ظهور حضرت است.» "

 

فایل صوتی این بخش از سخنرانی:

 

 

این نگاه خطرناک و غلوآمیز، اهمّیّت نقد آثار پر غلط و گمراه‌کننده‌ی محمّد حسین طهرانی را -که با هاله‌ای از تقدّس پوشانده شده- بیشتر می‌سازد. 

 

نظرات  (۳)

وقتی گوینده را نشناسی، راحتر به تخریب و تحقیرش هم میپردازی

به شما توصیه میکنم برای شناخت علامه طهرانی، به بیانات رهبری راجع به ایشون مراجعه کنید

شما یا حسادت میکنید به علامه آگاهاته یا واقعا ایشان را ذره ای نم شناسید

این غلونیست چراکه شرط اصلی منتظرامام بودن شناخت درست دین است

پاسخ:
پس این وبلاگ هم مقدمه ظهور است😊😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی